اختتامیه سومین دوره کشف شتابدهنده کسب و کار فردوسی برگزار شد.

اختتامیه دوره کشف شتابدهنده فردوسی
اختتامیه سومین دوره کشف شتابدهنده فردوسی
20 دی, 1396
ششمین دورهمی دیدآپ شتابدهنده فردوسی
ششمین دورهمی «دیدآپ» 9 بهمن ‌ماه برگزار می گردد.
20 دی, 1396

اختتامیه سومین دوره کشف شتابدهنده کسب و کار فردوسی برگزار شد.

پایان اختتامیه دوره کشف

اختتامیه سومین دوره کشف شتابدهنده کسب و کار فردوسی با حضور استارتاپ های حاضر در این دوره و هیئت داوران شتابدهنده روز سه شنبه نوزدهم دی ماه برگزار شد. تیم های نیوزماینینگ، PPTDL، Enland و تاچستان به ارائه مدل کسب و کار خود، که در دوره کشف شتابدهنده فردوسی فرصت اعتبارسنجی آن را پیدا کردند، پرداختند. مهلت هر تیم برای ارائه 5 دقیقه بود و در ادامه نوبت هیئت داوران بود که به طرح سوالات خود پرداخته و عملکرد تیم را ارزیابی کنند.
ارائه تیم ها در جلسه دفاع را می توان ثمره تلاش های استارتاپ در دوره کشف دانست. تیم هایی که زمان کافی را صرف استارتاپ خود کرده و به توصیه های مدیر برنامه و منتورها جامه عمل پوشانده باشند، در ارائه نهایی خود نیز تسلط لازم برای پاسخ به سوالات هیئت داوران را نیز دارند.
علاوه بر پیشبرد مدل کسب و کار در دوره کشف، تیم ها هر دو هفته یکبار به تمرین ارائه در حضور تیم ارزیابی می پرداختند تا در کنار ترسیم بوم کسب و کار، از اهمیت ارائه تاثیرگذار غافل نشوند. در آخرین نوبت تمرین ارائه، مهندس هادی صائبی نیز در جمع داوران حضور داشت تا نکات کلیدی در ارائه موفق را آموزش داده و به تیم ها در ارائه خود کمک کند.
اکنون که جلسه دفاع به پایان رسیده است، نوبت جمع بندی آراء هیئت داوران است. در صورتی که استارتاپی موفق به جلب نظر هیئت داوران شده باشد، مجوز ورود به دوره شتابدهی را پیدا می کند، جایی که تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی شتابدهنده فردوسی در انتظار آنهاست.
شایان ذکر است که دوره بعدی کشف از ابتدای بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

علی بنائی
علی بنائی
مدیر ارتباطات سابق شتابدهنده کسب و کار فردوسی

دیدگاه ها بسته شده است