اختتامیۀ پنجمین دورۀ کشف

مارکوپولو، تاجری در صنعت محتوا
7 شهریور, 1397
نکات ارائه استارت آپی
ارائه استارتاپی چیست؟
7 شهریور, 1397

اختتامیۀ پنجمین دورۀ کشف

اختتامیه استارتاپ ارائه داور ارزش بازار کارآفرینی مشهد تیم بنیانگذار

از کسب‌وکارت دفاع کن!

اختتامیۀ پنجمین دورۀ کشف روز شنبه دهم شهریور در مکان شتابدهنده فردوسی برگزار خواهد شد.
در این دوره که از 9 تیر ماه آغاز شده بود، استارت‌آپ‌های پانترافیت، آرنا ریپیر، تریپ ادونچرز، یونیکوین و آی‌نبض حضور داشتند و اکنون قرار است در روز اختتامیه، این استارت‌آپ‌ها مدل کسب‌‌وکاری را ارائه کنند که در دورۀ کشف، فرصت تست، بازبینی و اصلاح آن را داشتند.
در دورۀ کشف، شتابدهنده به استارت‌آپ‌های پذیرفته شده کمک می‌کند تا بازار خود را به درستی بشناسند، رقبای خود را بررسی کنند، با چالش‌های کسب‌وکار خود روبرو شوند و فرآیند فروش محصول/ارائۀ خدمت خود را طراحی نمایند. حاصل تمام این تلاش‌ها، برنامۀ عملیاتی چهار ماهه‌ای خواهد بود که بر اساس تجربیات دو ماهۀ دورۀ کشف خود تدوین می‌نمایند.
استارت‌آپ‌هایی که بتوانند به دورۀ شتاب راه یابند، از اعتبار 25 میلیون تومانی شتابدهنده فردوسی برای اجرایی کردن برنامۀ عملیاتی خود کمک خواهند گرفت. بعد از فرصت 4 ماهۀ دورۀ شتاب، روز برآیند در انتظار استارت‌آپ‌ها خواهد بود؛ جایی که در برابر شبکۀ سرمایه‌گذاران شتابدهنده فردوسی به ارائۀ کسب‌وکار خود خواهند پرداخت و شانس خود را برای جذب سرمایه امتحان خواهند نمود.
ششمین دورۀ کشف از ابتدای مهر ماه آغاز خواهد شد. در این دوره، اولویت با استارت‌آپ‌هایی خواهد بود که در حوزۀ گردشگری یا محتوا فعالیت کنند. استارت‌آپ‌های متقاضی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شتابدهنده فردوسی و تکمیل فرم پذیرش، فرصت خود برای تبدیل شدن به کسب‌وکاری موفق را بدست آورند.

علی بنائی
علی بنائی
مدیر ارتباطات سابق شتابدهنده کسب و کار فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *