فرآیند کشف مشتری
فرآیند کشف مشتری
3 اردیبهشت, 1398
عکس دست جمعی در اولین دورهمی ریلود
استقبال گرم از ریلود، اولین دورهمی بازی سازان مشهدی
3 اردیبهشت, 1398

کارگاه بوم ناب و کارگاه بوم ارزش پیشنهادی

کارگاه بوم ارزش پیشنهادی و بوم ناب
ایده‌ای برای شروع یک کسب و کار جدید دارید، ولی نمیدونید چطور راه اندازیش کنید؟
می‌ترسید وقت، انرژی و سرمایه مالی خودتون رو روی ایده‌ای صرف کنید که ارزشش رو نداشته باشه؟
مزیت‌های رقابتی زیادی دارید، ولی نمیدونید تمرکز روی کدوم یکی از اونها میتونه شما رو بین رقبا متمایز کنه؟
اولین قدم برای یافتن پاسخ درست، طراحی مدل ناب کسب و کار شماست. خیلی از استارت آپها به دلیل نداشتن مدل کسب و کار مناسب شکست میخورند و از ادامه راه باز می‌مونند.
ما تو کارگاه آموزش بوم ناب و بوم ارزش پیشنهادی به شما کمک میکنیم تا یاد بگیرید اولین قدم برای شروع اینکار چیست.

 

 

 

مرضیه ایزدپناه
مرضیه ایزدپناه
مسئول فنی شتابدهنده فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *