آغاز همکاری پی‌پینگ و شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی
آغاز همکاری پی‌پینگ و شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی
6 شهریور, 1399
وبینار «الزامات قانونی مالیات در شرکت‌های تجاری»
6 شهریور, 1399

وبینار آشنایی با روابط عمومی آنلاین و کارکرد‌های آن

آشنایی با روابط عمومی آنلاین و کارکرد‌های آن

معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها چطور انجام می‌شود؟ از سلیقه و دیدگاه مشتریان خود چگونه آگاه می‌شوند؟ بازخوردها چگونه به اطلاع شرکت‌ها می‌رسد؟ پاسخ تمام این سوالات و پل ارتباطی میان شرکت‌ها و مخاطبان‌شان روابط عمومی است. به این معنی که اگر این پل نباشد یا عملکرد درستی نداشته باشد، ارتباط سازنده ای با مخاطبان و مشتریان برقرار نمی‌شود و محصول این اتفاق هم منزوی شدن شرکت خواهد بود.
دنیای امروز با پیشرفت ابزارها و روش‌های ارتباطی بر روابط عمومی نیز تأثیر گذاشته و شیوه های جدیدی از این فرآیند مهم و حیاتی را معرفی می کند. شتابدهنده کسب و کار فردوسی به عنوان مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان، در ادامه وبینارهای آموزشی خود، وبینار روابط عمومی آنلاین و کارکردهای آن را برگزار خواهد کرد. این وبینار با ارائه مهندس رضا دستپروری؛ مدیر عملیات بازرگانی آخرین خبر و مدیر روابط عمومی آژانس دیجیتال مارکتینگ DM360؛ با حمایت کامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ 13 شهریور ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

مرضیه ایزدپناه
مرضیه ایزدپناه
مسئول فنی شتابدهنده فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *