همواره نحوه ورود به بازار یکی از مهمترین تصمیمات صاحبان کسبوکار است. در متون بازاریابی و مدیریت، از عبارت “استراتژی ورود به بازار” عموما برای استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی و نظیر آن استفاده میشود. تبلیغات هم یکی از ابزارهای پرکاربرد در این زمینه است. ابزاری که اولین راهحل در ذهن هر فردی برای ورود به بازار است. اگر تبلیغات با مطالعه و استفاده از تجربیات افراد کاردان صورت نپذیرد میتواند برای کسبوکار شما خطرناک باشد و تبدیل به یک مرکز هزینه شود نه مرکز خلق ارزش. در وبینار ۲ ساعته “برنامهریزی بازاریابی و استراتژی ورود به بازار” سعی داریم با بهرهگیری از تجارب ارزشمند و بسیار کاربردی «دکتر عقلایی» مدیرعامل شرکت توسعه بازار سام و موسس هایتک مانیتور و پترونومیکس که ۱۵ سال سابقه در زمینه تحقیقات بازار و توسعه بازار در فناوریها و محصولات نوین دارد، چگونگی ورود به بازار و بازاریابی را برای کسبوکارها مورد بررسی قرار دهیم. از تجارب ارزشمند وی میتوان به مشاور شرکتهای دانشبنیان در ستاد توسعه فناوری نانو، معاونت فناوریریاستجمهوری و صندوق نوآوریوشکوفایی و سابقه همکاری با سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی در زمینههای مرتبط با بازاریابی و توسعه بازار اشاره نمود.
زمینههای مشاوره ایشان، تحقیقات بازار، برنامه ریزی ورود به بازار، قیمت گذاری محصولات جدید، برنامه ریزی بازاریابی، بازاریابی و تدوین طرح کسب و کار در حوزه فناوریهای نوین و محصولات پیشرفته است.
مهمترین سرفصل های این وبینار عبارت است از:
مخاطبین وبینار:
مدرس: مجید عقلایی،مدیرعامل شرکت توسعه بازار سام و تحلیل گر بازار فناوریهای نوین
زمان برگزاری:
چهارشنبه ۱۴ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶
ویژگیهای مهم این وبینار:
فایل ویدئویی ضبط شده با کیفیت بالای این وبینار برای دانلود در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
این وبینار با حمایت کامل معاونت علمی ریاست جمهوری، به صورت رایگان برگزار میگردد.
شرکتهای دانش بنیان و غیردانش بنیان از طریق لینک زیر میتوانند ثبت نام کنند.