هنگامی که برند خود را تعریف می کنید، گام مسلم بعدی، تثبیت موقعیت آن برند (جایگاه سازی برند) است، جایگاه سازی یک برند، تمام ویژگی هایی است که شما برای نام تجاری خود تعریف و طراحی کرده اید و این ویژگیها همانند یک نقاشی در ذهن مخاطبان شما جای گرفته است.
اکثر افراد و صاحبان کسب و کارهای کوچک در مورد جایگاه سازی برند متاسفانه اطلاعات دقیقی ندارند، درحالیکه یک بخش مهم از اصول بازاریابی است.
وبینار دو ساعته «جایگاه بازاریابی در برندینگ» که با حمایت معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت رایگان برگزار می گردد. این امکان را برای شما عزیران فراهم میکند که چگونه می خواهید برند شخصی خود را تعریف کنید.
مخاطبین وبینار:
مهمترین سرفصل های این وبینار شامل:
مدرس:مهندس حمید چرمفروشان
زمان برگزاری: 11 دی از ساعت 12 الی 14
ویژگیهای مهم این وبینار آموزشی مرکز توانمندسازی خراسان رضوی:
فایل ویدئویی ضبط شده با کیفیت بالای این وبینار برای دانلود در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
این وبینار با حمایت کامل معاونت علمی ریاست جمهوری، به صورت رایگان برگزار میگردد.