جشن پایان سال شتاب دهنده فردوسی
جشن پایان سال شتاب دهنده فردوسی همزمان با سالروز پایان سرایش شاهنامه
17 فروردین, 1398
فراخوان کشف 8 شتابدهنده فردوسی
استارتاپ‌ها، معماران شهرهای آینده
17 فروردین, 1398

ایستگاه بازی و سرگرمی «ریس موبیل» به مناطق سیل‌زده آق‌قلا اعزام شد

ایستگاه همدلی ریس موبیل در آق قلا

در روزهای گذشته، سیل باعث ایجاد خسارت در بسیاری از نقاط کشورمان شده است. در شرایطی که امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل ادامه دارد، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و کمک به سیل‌زدگان، با همکاری شتاب‌دهنده کسب و کار فردوسی و استارتاپ ریس‌موبیل، یک دستگاه خودروی ون بازی و همچنین خودرویی شامل اقلام اساسی را امروز به سمت شهر آق‌قلا اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در حوادثی همچون سیل یکی از مشکلاتی که شرایط را پیچیده‌تر کرده و باعث شدیدتر شدن بحران و سخت‌تر شدن کمک‌رسانی می‌شود وضعیت روحی و روانی کودکان و نوجوانان در این مناطق است. با توجه به اینکه سیل خسارت زیادی به زیرساخت‌ها وارد کرده و نقاط مسکونی نیز شرایط خوبی ندارند، تقریبا هیچ نوع وسیله سرگرمی در اختیار کودکان و نوجوانان قرار ندارد و همین موضوع باعث بی‌قراری آن‌ها و به تبع آن سخت‌تر شدن شرایط والدین می‌شود. با توجه به همین نکات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تصمیم گرفت با همکاری شتاب‌دهنده کسب و کار فردوسی در اعزام ون ریس موبیل، سهمی در حفظ روحیه کودکان و نوجوانان این مناطق داشته باشد.

ون ریس موبیل مجهز به سه شبیه‌ساز تخصصی رانندگی است که از طریق شبکه به یک‌دیگر متصل بوده و بازیکنان می‌توانند بصورت همزمان با یک‌دیگر به رقابت بپردازند و تا عادی‌شدن وضعیت در این مناطق بخشی از زمان خود را با بازی‌کردن سپری کنند.

همچنین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در کنار ون ریس موبیل یک خودرو وانت شامل اقلام اساسی و ضروری را به منطقه اعزام کرده تا در حد توان خود به بهبود شرایط هموطنان سیل‌زده یاری رسانده باشد.

منبع:بنیاد ملی بازی های رایانه ای

علی بنائی
علی بنائی
مدیر ارتباطات سابق شتابدهنده کسب و کار فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *