معرفی محصولات و خدمات شرکتها چطور انجام میشود؟ از سلیقه و دیدگاه مشتریان خود چگونه آگاه میشوند؟ بازخوردها چگونه به اطلاع شرکتها میرسد؟ پاسخ تمام این سوالات و پل ارتباطی میان شرکتها و مخاطبانشان روابط عمومی است. به این معنی که اگر این پل نباشد یا عملکرد درستی نداشته باشد، ارتباط سازنده ای با مخاطبان و مشتریان برقرار نمیشود و محصول این اتفاق هم منزوی شدن شرکت خواهد بود.
دنیای امروز با پیشرفت ابزارها و روشهای ارتباطی بر روابط عمومی نیز تأثیر گذاشته و شیوه های جدیدی از این فرآیند مهم و حیاتی را معرفی می کند. شتابدهنده کسب و کار فردوسی به عنوان مرکز توانمندسازی شرکتهای دانش بنیان، در ادامه وبینارهای آموزشی خود، وبینار روابط عمومی آنلاین و کارکردهای آن را برگزار خواهد کرد. این وبینار با ارائه مهندس رضا دستپروری؛ مدیر عملیات بازرگانی آخرین خبر و مدیر روابط عمومی آژانس دیجیتال مارکتینگ DM360؛ با حمایت کامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ 13 شهریور ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.