وبینار «الزامات قانونی مالیات در شرکت‌های تجاری»
22 شهریور, 1399
سنجه های بازاریابی محتوایی
9 سنجه کلیدی عملکرد بازاریابی محتوایی
22 شهریور, 1399

وبینار «سنجه‌های کلیدی عملکرد از حرف تا عمل»

اگر تمایل به آشنایی با راز موفقیت کسب و کارها دارید این وبینار را از دست ندهید!
دنیای امروز دنیای رقابت کسب و کارهاست. عامل مهمی که باعث موفقیت و وجه تمایز آنهاست توجه به شاخص ها یا سنجه های کلیدی عملکرد است.
شاخص عملکرد کلیدی که به اختصار KPI نامیده می شود “سنجش میزان عملکرد درست “را بیان می کند. بر اساس چگونگی تعریف و تعیین شاخص کلیدی عملکرد (KPI)، میتوان میزان عملکرد شخص، دپارتمان، فرآیند، کمپین و یا اهداف استراتژیک یک برند را سنجید.

شتابدهنده کسب و کار فردوسی به عنوان مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان، در ادامه وبینارهای آموزشی خود، وبینار «سنجه‌های کلیدی عملکرد از حرف تا عمل» را برگزار خواهد کرد. این وبینار با ارائه آقای بهزاد متقی؛ مدیر کسب و کار های نوپا گروه سرمایه گذاری برنا، با حمایت کامل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاریخ 27 شهریور ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

شرکت‌های دانش بنیان و غیردانش بنیان از طریق لینک زیر می‌توانند ثبت نام کنند.

 

http://bizservices.ir/course/370

مرضیه ایزدپناه
مرضیه ایزدپناه
توسعه دهنده وب سایت شتابدهنده فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *