نوآوری در کارخانه یا کارخانه نوآوری
نوآوری در کارخانه یا کارخانه نوآوری
13 دی, 1399
چرا باید کارخانه نوآوری ایجاد شود
چرا باید کارخانه نوآوری ایجاد شود؟(گزارش ایسنا از اینو لایو 5)
13 دی, 1399

کمپین دو روزه تخصصی آنلاین «بازاریابی دیجیتال»

کمپین دو روزه تخصصی آنلاین بازاریابی دیجیتال

شتابدهنده کسب‌وکار فردوسی با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و میزبانی مرکز رشد سبزوار و دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌کند.

وبینارهای آموزشی تخصصی آنلاین رایگان به همراه مشاوره های تخصصی رایگان

کمپین دو روزه تخصصی آنلاین «بازاریابی دیجیتال»

وبینار افزایش فروش در اینستاگرام

مدرس: حامد سعیدی – سه شنبه 23 دی ماه ساعت 10 تا 12

وبینار ترویجی آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان

مدرسان: آقایان عابدی و رضوانی – 23 دی ماه ساعت 14 تا 16

وبینار آموزش اجرایی کمپین تبلیغاتی در بزرگترین سایت‌های ایران

مدرس رسول زارع – چهارشنبه 24 دی ماه ساعت 14 تا 16

عناوین ارائه مشاوره:

  • سئو و بهینه سازی وب سایت: حافظ رضائی
  • اجرای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین: رسول زارع
  • اجرای کمپین‌های سوشال مدیا اینستاگرام: حامد سعیدی
  • اجرای کمپین‌های ترکیبی از طریق کانال‌های تبلیغاتی متفاوت: رسول زارع و حافظ رضائی
  • تولید محتوای اختصاصی برای شبکه‌های اجتماعی: حامد سعیدی
  • روش‌های افزايش فالوور: حامد سعیدی
  • توسعه کسب‌وکار و مدل‌های درآمدزایی: حمید چرم فروشان
  • بازاریابی : حمید چرم فروشان
  • هدف گذاری در تبلیغات آنلاین: رسول زارع و حمید چرم فروشان
  • افزایش بهینه سازی نرخ تبدیل: حامد سعیدی
  • شناخت رفتار کاربر در اینستاگرام: حامد سعیدی
  • ساخت و بهینه سازی کمپین‌های کلیکی در شبکه های تبلیغاتی (ad Network): رسول زارع
  • روش‌های تبلیغات در سایت‌های بزرگ ایرانی: رسول زارع
  • روش‌های تبلیغات بهینه در گوگل ادز: رسول زارع و حافظ رضائی
  • تبلیغات دلاری ارزان در رسانه های خارجی و اپلیکیشن‌های گوگل پلی: رسول زارع

جزئیات بیشتر:

لینک ثبت نام

مهدیه هنردوست
مهدیه هنردوست
مدیر داخلی شتابدهنده فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *