کانالهای توزیع، نقش مهمی را در توزیع و بازاریابی موفق همه محصولات ایفا میکنند. آنها دارای ارتباط متفاوت، تخصص و دانش گستردهای از محصولات هستند. که عامل حیاتی در استراتژی بازاریابی جامع شرکت ها به شمار میروند. شما میتوانید با شناسایی و شناخت کانالهای توزیع موفق به گسترش و دستیابی محصول و افزایش درآمد کسب و کار خود کمک کنید.
وبینار دو ساعته «استراتژی انتخاب کانال توزیع موفق» که با حمایت معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت رایگان برگزار می گردد. این امکان را برای شما عزیران فراهم میکند که با انتخاب یک کانال توزیع و بازاریابی موفق سهم ارزشمندی در افزایش درآمد داشته باشید.
مخاطبین وبینار:
شرکتهای دانش بنیان
شرکتهای غیر دانش بنیان
شرکتهای خلاق
شرکتهای عضو و مستقر در پارکهای علم و فناوری
مهمترین سرفصل های این وبینار شامل:
کانال توزیع چیست؟
انواع کانال توزیع در بازاریابی چیست؟
ویژگی یک کانال توزیع موفق چیست؟
سطوح کانال توزیع، استراتژی انتخاب کانال توزیع و مراحل کانال توزیع چیست؟
متغیرهای اثرگذار بر طراحی کانال توزیع چیست؟
تعارض در کانال توزیع چیست؟
مدرس: حسین ستوده
مدیر و مشاور بازرگانی شرکت های داخلی و بین المللی
مدرس و مشاور بازاریابی و فروش پارک علم و فناوری
زمان برگزاری: 12 آذرماه از ساعت ۱۲ تا ۱۴
ویژگیهای مهم این وبینار:
❗️فایل ویدئویی ضبط شده با کیفیت بالای این وبینار برای دانلود در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.
❗️این وبینار با حمایت کامل معاونت علمی ریاست جمهوری، به صورت رایگان برگزار میگردد.
بیستوپنجمین رویداد مرکز توانمندسازی شرکتهای دانشبنیان استان خراسان رضوی
وبینار رایگان «استراتژی انتخاب کانال توزیع موفق»
مدرس:حسین ستوده، مدیر و مشاور بازرگانی شرکتهای داخلی و بین المللی، مدرس و مشاور بازاریابی پارک علم و فناوری خراسان
این رویداد با حمایت کامل معاونت علمی و فناوری ریاستجمهوری و به صورت رایگان برگزار میگردد.
زمان برگزاری:۱۲ آذر، ساعت ۱۲ الی ۱۴
شرکتهای دانش بنیان و غیردانش بنیان از طریق لینک زیر میتوانند ثبت نام کنند.
http://bizservices.ir/course/493