در سالهای اخیر دیگر مردم وقتشان رو کمتر با خواندن روزنامه یا دیدن تبلیغات در تلویزیون سپری میکنند؛ بخش زیادی از زمان مشتریان شما پای تلفن همراه یا کامپیوتر یا تبلت میگذرد و شما باید بتوانید در آنجا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. از همین رو، حضور شما در رسانههای دیجیتال ضروری است.اکنون دیگر «دیجیتال مارکتینگ» ترندی در حوزه بازاریابی نیست، بلکه برعکس، ابزاری است برای موفقیت در حوزه بازاریابی و البته تبلیغات؛ چرا که برخلاف دیگر ترندهای بازاریابی، قادر خواهید بود تا تمام فعالیتهای خود را اندازهگیری کنید.
به گفته نیل پاتل، دیجیتال مارکتر معروف هندی، دیجیتال مارکتینگ آمیخته ای است از بازاریابی، جذب و حفظ مشتری با استفاده از ابزارهای دیجیتال. طبق این تعریف، دیجیتال مارکتینگ ابزاری قدرتمند برای بازاریابی محصولات و خدمات توسط رسانه های جدید نوظهور در دنیای دیجیتال است.
شتابدهنده کسبوکار فردوسی به عنوان مرکز توانمندسازی شرکتهای دانشبنیان در استان خراسان رضوی بر آن است تا با برگزاری وبینار «دیجیتال مارکتینگ و آموزش کاربردی ابزارهای بازاریابی دیجیتال»، شرکتهای مستقر در استان را در حوزه بازاریابی دیجیتال توانمند سازد. در این وبینار که 12 تیر ماه از ساعت 10 الی 13 برگزار میگردد، موضوعات زیر بررسی خواهند شد:
مدرس این وبینار «حافظ رضائی» است که بنیانگذار و مدیرعامل مجموعه «آنلاینر» و «آغازینو» است که هر دو مجموعه در حوزه ارائه خدمات و آموزش دیجیتال مارکتینگ فعالند. تمامی شرکتهای متقاضی میتوانند بصورت رایگان در این وبینار شرکت کنند؛ کافی است به سایت زیر مراجعه کنند:
هزینه شرکت در این وبینار توسط معاونت علمی و فناوری ریاستجمهوری تامین شده است و در صورتی که پیش از این در سایت مذکور ثبت نام نکردهاید، کافی است از صفحه ابتدایی سایت، به بخش «ورود متقاضی» رفته و گزینه «ثبت شرکت» را انتخاب کنید. با تکمیل فرم مربوطه، قادر خواهید بود تا علاوه بر این وبینار، بصورت رایگان از مشاوره مشاوران برتر استان برخوردار شوید و در سایر دورههای آموزشی مرکز توانمندسازی نیز بصورت رایگان حضور یابید.
رویداد پایان یافته است.
ویدئو وبینار «دیجیتال مارکتینگ و آموزش کاربردی ابزارهای بازاریابی دیجیتال»