برگزاری کارگاه تکنیک های تولید محتوا

دورهمی ملاقات با موضوع راهکارهای پرداخت برای کسب و کارهای پلتفرمی
راهکارهای پرداخت برای کسب‌وکارهای پلتفرمی
23 بهمن, 1397
مهدی خیاطیان - مدیر فروش مجموعه زرین‌پال
دومین «ملاقات»: ایجاد اعتماد در پرداخت‌های آنلاین
23 بهمن, 1397

برگزاری کارگاه تکنیک های تولید محتوا

کارگاه تولید محتوا در شتابدهنده فردوسی

«بیل گیتس» بنیان گذار مایکروسافت و یکی از مشهورترین ثروتمندان دنیا در توصیف موفقیت و آینده نگری خود می‌گوید: «محتوا، پادشاه است»
اهمیت این جمله زمانی برای ما روشن می‌شود که بدانیم در حال حاضر بیش از 65 درصد مردم ایران و نیمی از مردم دنیا مشتری پروپا قرص اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و فضای وب هستند؛ فضایی که با اندکی مهارت می‌توان استفاده‌ای شگرف از آن داشت و ثروت مادی و معنوی بسیاری کسب کرد.
شاهراه بهره‌مندی و کسب ثروت از فضای وب و شبکه های اجتماعی، داشتن توانمندی و یاد گرفتن مهارت تولید محتواست، همانی که بیل گیتس آن را پادشاه خواند؛ پادشاهی که می تواند با یک جمله یا حتی یک کلمه، کاری ذهن ما را تحت تاثیر قرار دهد. دنیا باور دارد که در عصر ارتباطات و سایه افکندن اینترنت بر زندگی مردم، داشتن مهارتی چون «تولید محتوا» می‌تواند ثروتی ارزشمند باشد.


شتاب‌دهنده کسب‌وکار فردوسی به عنوان اولین شتاب‌دهنده دانش‌بنیان شرق کشور نخستین دوره «تکنیک‌های تولید محتوا» را با محوریت بهره‌مندی از فضای رسانه برگزار کرد.در این دوره استراتژی تهیه و تدوین محتوا، شگردهای سوژه‌یابی، مخاطب شناسی، بازآفرینی محتوا و آسیب شناسی فضای فعلی کسب و کارها در حوزه تولید محتوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این کارگاه با حضور علاقه مندان به تکنیک های تولید محتوا در دو گروه برگزار شد که کارآموزان ضمن مواجه با تجربه‌های عینی این حوزه، فرآیند تدوین محتوایی با کیفیت را فرا گرفتند.
شرکت‌کنندگان این دوره ضمن رصد فضای فعلی تولید محتوا، دغدغه های خود را در این حوزه مطرح و پاسخ های کاربردی و قابل توجهی برای رفع موانع تولید یک محتوای تاثیرگذار دریافت کردند.
این دوره زیر نظر محسن ناهید دبیر گروه خبر آخرین خبر، سرپرست سابق خبرگزاری های ایلنا و شهر در خراسان، گزارشگر پیشین صدا و سیما و همچنین روزنامه نگار سابق روزنامه های دنیای اقتصاد و اقتصاد پویا برگزار شد.
کارگاه «تکنیک‌های تولید محتوا» با توجه به فضای غیر استاندارد و آشفتگی های موجود در حوزه محتوا مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

مرضیه ایزدپناه
مرضیه ایزدپناه
مسئول فنی شتابدهنده فردوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *