یکی از نگرانیهای اصلی استارتاپها، شناخت صحیح مشتریان و نیازهای آنها است. این شناخت به استارتاپها کمک میکند محصولات یا خدماتی را در اختیار مشتریان قرار دهند که […]
«از روی اسم، بازی را قضاوت نکنید» حکایت تخم مرغ است. به اسم بازی میآید بیشتر شبیه این اپلیکیشنهای کافهبازاری باشد که در چند روز ساخته شدهاند ولی وقتی برای […]
آشنایی با حوزههای فعالیت و دستاوردهای شتابدهنده فردوسی مصطفی مکارم مدیر شتابدهنده کسبوکار فردوسی سرعت رو به رشد فنّاوری و تغییر روش سرمایهگذاری و ارزشآفرینی در دنیا و […]
کارخانه نوآوری، بستری است که در آن، بسیاری از ابزارها و منابع مورد نیاز کارآفرینی شامل زیرساخت ها، مربیان و مشاوران، سرمایه گذاران ریسک پذیر، شتابدهنده ها، خدمات دهندگان […]
تصور کنید در هوای سرد این روزها، در خانه نشستهاید و مشغول تماشای تلویزیون هستید که به خاطر میآورید باید یک سری خرید از سوپرمارکت انجام میدادید. تازه میوه هم […]
ضرورت استفاده از بهترین منابع در اکوسیستم استارتاپی، بیش از هر اکوسیستم دیگری تعیینکننده است. از طرف دیگر، مدیریت هزینه در استارتاپ ایجاب میکند تا هزینهها را هوشمندانه و بهینه […]