رشد در مقایسه با مقیاس پذیری یک تفاوت بزرگ تفاوت زیادی بین رشد و مقیاس پذیری کسبوکار یا استارتاپ وجود دارد. چیزی که استارتاپها به دنبال آن هستند، رشد نیست […]
تعریف بحران بحران روابط عمومی زمانی اتفاق میافتد که روایت منفی پیرامون نام تجاری شما شروع به شکل گیری کند، سرعت انتشار زیادی به خود بگیرد و تهدیدی جدی برای […]
بهبود فرهنگ کاری و درآمدهای خالص در کسب و کارتان در کسب و کارهای نوین، حفظ میزان مشارکت کارکنان امری حیاتی است که نیازمند دقت و بهرهوری در تمامی بخشها […]
چرا اندازه گیری سنجه های کلیدی عملکرد در بازاریابی محتوا مهم است؟ اندازه گیری مناسب سنجه های کلیدی عملکرد به شما برای بررسی کارا بودن تاکتیک ها کمک می کند، […]
استارتاپ هایی که قصد ورود به شتابدهنده فردوسی را دارند، در طی مراحل پذیرش مورد ارزیابی قرار می گیرند. دلایل مختلفی برای رد درخواست و عدم پذیرش آنها وجود دارد. […]