بلاگ

بلاگ
23 شهریور, 1399
سنجه های بازاریابی محتوایی

9 سنجه کلیدی عملکرد بازاریابی محتوایی

چرا اندازه گیری سنجه های کلیدی عملکرد در بازاریابی محتوا مهم است؟ اندازه گیری مناسب سنجه های کلیدی عملکرد به شما برای بررسی کارا بودن تاکتیک ها کمک می کند، […]
4 مرداد, 1399
دلایل عدم پذیرش استارتاپ ها در شتابدهنده فردوسی

دلایل عدم پذیرش استارتاپ ها در شتابدهنده فردوسی

استارتاپ هایی که قصد ورود به شتابدهنده فردوسی را دارند، در طی مراحل پذیرش مورد ارزیابی قرار می گیرند. دلایل مختلفی برای رد درخواست و عدم پذیرش آنها وجود دارد. […]
2 مرداد, 1399
پنج دسته از افرادی که برای ساخت یک اکوسیستم استارتاپی پایدار به آن‌ها نیازمندیم

پنج دسته از افرادی که برای ساخت یک اکوسیستم استارتاپی پایدار به آن‌ها نیازمندیم

براساس تحقیقات شرکت پیپ بوک  PitchBook ، شهر  کلمبوس (مرکز ایالت اوهایو آمریکا ) در اوهایو در سال 2018 حدود 250 میلیون دلار معاملات سرمایه گذاری صورت گرفته است. سنت […]
31 تیر, 1399
آموزش نحوه بهره مندی از خدمات مرکز توانمندسازی

نحوه بهره مندی از خدمات مراکز توانمند سازی

شتابدهنده فردوسی به عنوان مرکز توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان و کارگزار معاونت علمی ریاست جمهوری، برگزار کننده مشاوره های کسب و کار با استفاده از ظرفیت بومی استان است. بدین منظور […]
19 خرداد, 1399
نحوه ارسال ایمیل در شرایط کرونا به کارمندان

مدیران محترم، قبل از اینکه ساعت 2 بامداد ایمیل بفرستید، تجدید نظر کنید

همچنان که روز کاری میلیون‌ها نفر از مردم به مَعجونی از جلسات تصویری، یادگیری از راه دور، مراقبت از حیوانات خانگی و آشپزی تبدیل شده، مرزبندی کارها امری حیاتی است. […]
19 فروردین, 1399
ویروس کرونا و استارتاپ ها

11 نکته برای بقای استارتاپ‌ها در مقابل ویروس کرونا

چند هفته گذشته به نظر بدترین کابوس برای استارتاپ ها بوده است. قرارداد ها به تعویق افتادند، مدیران و مالکان شرکت ها  کسب و کار خود را متوقف کرده اند، […]